!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 

 با نسریـن مقانـلو دربـاره زنـدگی شخـصی و هنـری‌اش

 


گروه اینترنتی ایران لوکس


نسرین مقانلو متولد اول تیرماه ۱۳۴۷ است. دیپلم کامپیوتر دارد. از سال 1370 با فیلم قربانی (رسول صدرعاملی) و امید (حبیب کاوش) به سینما آمد. اما شاید در فیلم همسر (مهدی فخیم‌زاده) بیشتر دیده شد و پس از بازی در فیلم نابخشوده (ایرج قادری) چند سالی را خارج از کشور گذراند. پس از بازگشت به ایران بار دیگر بازی در سینما را با حضور در فیلمهای نه چندان خوب ادامه داد تا اینکه به عنوان یکی از نقشهای اصلی فیلم مهمان مامان (داریوش مهرجویی) انتخاب شد. بازی روان و فوق العاده او، نام او را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

همسر وی از فوتبالیستهای سابق است. مقانلو هم اکنون دو فرزند دارد که آمریکا زندگی می‌کنند اما خود به ایران برگشته و می‌گوید زندگی در ایران را ترجیح می‌دهد ... "زندگی ایرانی" سخنان نسرین مقانلو را این طور نوشت:

آدم‌هایی شبیه او؛ آن هم در این دوره و زمانه به جرات "کیمیا" هستند. دلیلش را خودتان در حرف‌هایی که به ما زده، خواهید فهمید. او بیشتر شبیه یک مرد است تا زن! قدیم ترها اصولاً مردها القاب با معرفت و عشقی و به قول بعضی‌ها لوتی را یدک می‌کشیدند، اما انگار بعضی وقت‌ها فرمولاسیون یکسری چیزها را هم می‌توان دستکاری کرد! "نسرین مقانلو" در روزگاری که اغلب ما به فکر خودمان و خودمان و خودمان هستیم، جور دیگری به زندگی، آدم‌ها، فرزندان و حتی وطنش نگاه می‌کند و انگار عینک زندگانی‌اش مارک دارتر از عینک خیلی از ماست.


گروه اینترنتی ایران لوکس


فرقی نمی‌کند الان که دارید این ایمیل را می‌خوانید صبح است، آفتاب وسط آسمان قرار گرفته یا در حال غروب و تاریکی است. مهم این است که یک روز خاطره‌انگیز را به بهانه این گفتگو کنار هم تجربه کنیم. "نسرین مقانلو" عاشقانه و البته خالص و بی غل و غش مثل همیشه روبروی ما نشست و حرف‌هایش هم مثل شخصیت نازنینش ناب و دلنشین بود.

با فیلم عیاری وارد سینما شدم

من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم، اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه‌ای‌ام را در سینما را شروع کنم، با فیلم "دو نیمه سیب" کیانوش عیاری استارت زدم. یادم است برای بازی در این فیلم به همراه مادرم به رستوران رفتیم و اولین حضور من در سینما با کار آقای عیاری رقم خورد. فردای همان روز آقای عیاری به "رسول صدرعاملی" گفت یک دختر تازه وارد معرفی‌ات می‌کنم که همانی است که برای فیلمت دنبالش می‌گشتی؛ بنابراین با بازی در فیلم "قربانی" دومین تجربه‌ام رقم خورد و بلافاصله بعد از آن آقای "تورج منصوری" برای بازی در "بازیچه" از من دعوت کردند و سپس در "امید" آقای حبیب کاوش به ایفای نقش پرداختم. همه اینها در همان سالی اتفاق افتاد که آقای "ابوالفضل پورعرب" هم مشغول بازی در فیلم "عروس" بودند و در جشنواره فیلم فجر آن سال فیلم هر دویمان حضور پیدا کرد، اما هنوز نمی‌دانم چرا آن سال به جز "قربانی"، حدود دو سال از پخش "بازیچه" و "امید" جلوگیری کردند!


http://upload.iranvij.ir/images_dey91/65218209714066943741.jpg


بعد از آن اتفاقات در کار "همه دختران من" آقای صلح میرزایی بازی کردم و با خودم به این نتیجه رسیدم که اگر قرار است کارهایی که در سینما بازی می‌کنم پخش نشود، بهتر است مدتی در آن فعالیت نکنم، به همین خاطر دوباره به اداره تئاتر برگشتم و کارم را همانجا ادامه دادم تا اینکه آقایان دستگردی و پاکدل آنجا از من دعوت کردند برای بازی در سریال تلویزیونی "لبخند زندگی" با حضور پیشکسوت عزیزم خانم "ثریا قاسمی" که اولین حضور در تلویزیون هم برای من اتفاق افتاد. بلافاصله بعد از پایان "لبخند زندگی"، فیلم "آخرین سند" پیشنهاد شد که زمانی پخش شد که "امید" و "بازیچه" هم رفع ممنوعیت شده بودند و همزمان ۳ فیلم روی پرده داشتم.

سطحی نگر نیستم

چون سطحی نگر نیستم و همیشه آن روی زندگی را هم می‌بینم. دوست دارم همیشه در پس ذهن مردم همان شخصیتی که دوستم دارند باقی بمانم. این واقعیت زندگی است که چه بخواهید و چه نخواهید، بالاخره یک روز مجبور به رفتن خواهید بود. بهتر است آدم‌ها با واقعیت زندگی کنند، حتی اگر تلخ باشد؛ مثلاً من از ۲۰ ، ۱۹ سالگی کارم را شروع کرده‌ام و الان می‌بینم ۴۳ سالم است؛ این را که نمی‌توانم کتمان کنم! "رویا" شیرین است، اما کم اتفاق می‌افتد؛ رویای من این بود که یک بازیگر شوم، همین اتفاق هم افتاد و رویای بعدی‌ام این بود که بتوانم جایگاهی به دست بیاورم که به واسطه‌اش همیشه در قلب مردمم باشم.


http://upload.iranvij.ir/images_dey91/09291314656665545873.jpg


همیشه به خدا گفتم ازت می‌خواهم هیچ وقت سلامت جسم و روح و اعتبار هیچ بنده‌ای را نگیری و این را برای خودم هم خواسته‌ام؛‌ اگر این سه اصل را داشته باشی، خدا کمکت می‌کند به هر آنچه در زندگی می‌خواهی برسی.

ماجرای ازدواج من

سر فیلم "همسر" آقای فخیم‌زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از ۵ ، 6 سال کار مداوم در عرصه‌های مختلف،‌ با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم. البته سالی یک بار به ایران می‌آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می‌دادم، مثل کار "نابخشوده" مرحوم "ایرج قادری" که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا "بن بست" اصغر نعیمی که با "فرهاد اصلانی" و "دکتر عزیزی" بازی کردم یا کارهای دیگر، اما چون گرین کارت آمریکا داشتم، مجاز نبودم بیشتر از ۳۴ ماه در ایران بمانم و باید برمی‌گشتم.

ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم


http://upload.iranvij.ir/images_dey91/57280912364219805089.jpg


با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می‌توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن ۱۰ سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب‌ها می‌نشستم برنامه "چشم‌انداز" را می‌دیدم، همکارانم را نگاه می‌کردم، گریه می‌کردم، فیلم‌هایی را که بازی کرده بودم را نگاه می‌کردم و... همسرم هم همیشه بابت این دلتنگی من ناراحت بود و همیشه می‌گفت من هر کاری برای تو بکنم، خوشحال نیستی! واقعاًَ‌ همیشه از او ممنونم که بعد از ازدواج‌مان کاملاً حمایتم کرد و همچنین بچه‌هایم که شرایط زندگی و دوری‌ام را تحمل می‌کنند و با این موضوع که هر ۲۳ سال یک بار به ایران می‌آیند و کنارم هستند یا من تنها سالی چند بار می‌توانم پیش‌شان بروم، کنار آمده‌اند. واقعاً خیلی سخت است که هم زندگی هنری‌ات را داشته باشی و هم زندگی شخصی‌ات را. اما همه اینها را مدیون همسر و بچه‌هایم هستم که اجازه دادند برگردم و دوباره همان کاری را انجام دهم که دغدغه و مورد علاقه‌ام است.

و به ایران آمدم ...


گروه اینترنتی ایران لوکس


۱۰ سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه‌ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه‌ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم. "دختری در قفس" آقای صلح میرزایی اولین فیلمم بعد از آن دوران بود و بعد از آن برای بازی در سریال "مسافری از هند" از من دعوت شد. خدا را شکر از آن زمان تا امروز این حضور تداوم یافته است.

دوست ندارم در خارج از کشور زندگی کنم


گروه اینترنتی ایران لوکس


هر داستانی که در هر کشوری نگارش می‌شود و بازیگرانش آن را به تصویر می‌کشند، واقعیت‌های اجتماع شان است. ناهنجاری‌هایی است که در اجتماع‌شان وجود دارد. ولی در کشور ما به ما اجازه این کار را نمی‌دهند! اصولاً دوست ندارم چیزی که ریا به حساب می‌آید به تصویر کشیده شود! مگر نه اینکه ما یک رسانه‌ایم؟

خب باید مسئولان‌مان اجازه دهند مشکلاتی که در جامعه‌مان وجود دارد را به واسطه نوشته نویسندگان‌مان به تصویر بکشیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردمان کم کنیم، دردی از دلشان برداریم، آرامشی بهشان بدهیم تا زندگی‌شان بهتر پیش برود. اگر مردم این همذات پنداری را با ما داشته باشند، قطعاً ما هم احساس خستگی نخواهیم کرد.


گروه اینترنتی ایران لوکس


من ارتباط بسیار نزدیک با مردمم دارم؛ باور کنید اتفاق افتاده با یکی از همکارانم در حال گذر از خیابان بودیم و دستفروشی لقمه نان و پنیری به من تعارف کرد و من هم آن را قبول کردم، همکارم از من پرسید چه جوری این لقمه را از دست کثیف یک دستفروش قبول می‌کنی؟ من هم با افتخار به او گفتم معلوم است تعارفش را می‌پذیرم، چون من برای این مردم هستم، چون دارم با همین آدم‌ها زندگی می‌کنم. شاید یکی از دلایلی که چندان دوست ندارم در خارج از کشور زندگی کنم، به این خاطر باشد که نمی‌توانم با آدم‌های آنجا ارتباط برقرار کنم، ولی با مردم خودم می‌توانم. نمی‌توانم بی‌تفاوت از کنار مشکلات آدمی که می‌توانم بهش کمک کنم، بگذرم! من جور دیگری بزرگ شده‌ام. دوست دارم آن مشکل و دردی که جامعه‌ام به آن دچار است را کار کنم اما متاسفانه قصه‌ای نمی‌بینم که آرامم کند تا بگویم "آخی، بالاخره توانستم به عنوان یک رسانه قدمی برای خدمت به مردمم بردارم." هر آنچه می‌خوانم، می‌بینم یک فرد عادی هم می‌تواند آن را کار کند و نیازی به من نیست!

ایرانی‌ها خوش قلب و مهمان نوازند

من ایرانی‌ها را آدم‌های خوش قلب و مهمان نوازی می‌دانم. درست است شرایط خیلی چیزها و آدم‌ها را تغییر داده، اما ایرانی جماعت خوش ذات است. افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم. خیلی‌ها در آمریکا تصور می‌کردند من اسپانیایی یا مکزیکی هستم! این موضوع خیلی به من برمی‌خورد، آنقدر که با تاکید و افتخار ملیتم را به آنها می‌گفتم. با وجودی که پسرهایم در آمریکا به دنیا آمده‌اند، اما هر آنچه یک شهروند ایرانی باید از کشورش بداند را می‌دانند و مذهب مسلمانی‌شان را دارند، چون من خواسته‌ام که اینگونه بار بیایند.


http://upload.iranvij.ir/images_dey91/14828711285664134053.jpg


اعتماد راسخ دارم اگر آدم بچه‌هایش را با خدا و کلام قرآن آشنا کند، هیچ وقت به خطا نخواهند رفت؛ همان کاری که مادرم با من کرد. فعلاً که در ایران به دنیا آمده‌ام و نمی‌توانم آن را با هیچ جای دیگر معاوضه کنم، وابستگی بد و شدیدی به این مملکت دارم و هیچ چیز خارج برایم جذابیت ندارد، چون تفکراتم با آدم‌های دیگر زمین تا آسمان فرق دارد و زندگی را جور دیگری می‌بینم؛ مثلاً وقتی خارج از ایران هستم، دوست دارم به محله‌های عجیب و غریب سیاه‌پوست‌ها و دیگر آدم‌هایشان بروم، ازشان فیلم بگیرم و تصاویرشان را روزی به یک فیلم تبدیل کنم.


http://upload.iranvij.ir/images_dey91/00228482882574841287.jpg


اتفاقاً خیلی‌ها از من می‌پرسند چرا کارگردانی نمی‌کنی؟ من هم می‌گویم وقتی قرار است ممیزی بخورد، چرا باید این کار را انجام بدهم؟! اگر قرار است روزی چیزی بسازم، دلم می‌خواهد واقعیتش را بسازم که متاسفانه این شرایط هر روز در حال بدتر شدن است و این مسئله خیلی اذیتم می‌کند. با همه اینها دلم می‌خواهد ایرانی باقی بمانم و در کنار مردم خودم زندگی کنم. دلم می‌خواهد ما بازیگرها و مسئولان دست به دست هم بدهیم و تلویزیون و سینمای‌مان را زنده نگه داریم. شاید وقتی ببینم دیگر کاری از دستم بر نمی‌آید، بگویم خداحافظ و برگردم پیش همسر و بچه‌هایم.


http://upload.iranvij.ir/images_dey91/00319585296645491646.jpg

 

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


 

 


گروه اینترنتی ایران لوکس/08322218675588318275.jpg

گروه اینترنتی ایران لوکس/48817910753874966786.jpg

گروه اینترنتی ایران لوکس/46744621184586672158.jpg

گروه اینترنتی ایران لوکس/32347773135216524536.jpg

گروه اینترنتی ایران لوکس/16840755061939961835.jpg
بقیه ادامه حرفــــــــــام......

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک

ادامه مطلب ...


 شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام

از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام
گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من
اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام
::
::
تو که نیستی ، “یلدا” بلندترین شب سال نیست ؛ اوج دلتنگیست …
::
::
شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار
نه لبخند پسته
نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آورترین شب دنیاست …
بی من یلدایت مبارک !
::
::
شب یلدا عزیزِ هندوونه
اگر چه ترش و لیزه هندوونه
بهایش را چو پرسیدم ز یارو
بگفتا هیس ! جیزه هندوونه
::
::
آری امشب شب یلداست
شب فال
شب عشق
شب هندوانه
و شب آزادی و شب رهایی
چیزی به یادم نمی آید جز اینکه امشب شب تنهایی من است …
یلدایت مبارک !


::
::
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا
چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا
در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا
شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا
در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا
به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا
لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا
ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا
ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا
ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا
مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا
مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
::
::
از برگ برگ دفتر من پرت می شوند
معشوق های خسته ی پایان گرفته ام
یلدای چشم های تو را گریه میکنند
موهای رنگ و بوی زمستان گرفته ام !
::
::
کاش هندونه یه دکمه Ctrl+Z داشت که اگه بعد از بریدن سفید درمیومد سریع برمیگردوندیش و یه بار دیگه امتحان میکردی …
::
::
یادمان باشد با آمدن زمستان اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله ها نشویم …
یلدا مبارک !
::
::
دقت کردین ؟ هیجانی که در سفید دراومدن هندونه کیلویی ۲۵۰۰تومنی هست در قرمز دراومدن هندونه ۳تا ۱۰۰تومنی نیست !
::
::
شب یلدا کنار یار بودی
به او دلبسته و بیمار بودی
شپش هایش گرفتی از سر شب
توی نادان مگر بیکار بودی ؟
::
::
تو دلداری چو من دیوونه داری
تو مجنونی چو من بی خونه داری
شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست
اگه تو یخچالت هندونه داری !
::
::
سفیدی برف را برای روحتان
سرخی انار را برای قلبتان
شیرینی هندوانه را برای عشقتان
و بلندی یلدا را برای زندگیتان آرزومندم
*یلدا مبارک*
::
::
هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر همه شبهایش شب یلدا باشد
::
::
میان دوستان افتاده ای تک
رخت هندونه ز لطف عین پشمک !
برایت میزنم اینک پیامک
شب یلدای تو ای گل مبارک !
::
::
من بلندای شب یلدا را / تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را / با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود ! عجب زجری بود ! غم آن شب که شب یلدا بود …
::
::
بدو که روز کوتاهه / پاییز آخر راهه
هندونه رو آوردی ؟ / جوجه هاتو شمردی ؟
زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !
::
::
دقت کردین اضطرابی که لحظه بریدن هندونه داره فینال جام جهانی فوتبال نداره یا حتی حادثه ۲۱ دسامبر ؟؟؟
::
::
بیا تا در بلندترین فرصت شبانه ، از هزار رنگی پاییز به یکرنگی زمستان برسیم … یلدا مبارک !
::
::
امسال چه زیباست ، شب یلدای من طولانی ترین شبی که به تو فکر مکینم و از یادآوری نگاه پرمهرت شب سیاهم لبریز از نور عشق میشود …
یلدا مبارک !
::
::
Yalda yani :
“Y”ademan bashad ke zendegi
“A”nghadr kootah ast ke
“L”ezzate
“D”aghigheyi bishtar be ham
“A”ndishidan ra bayad jashn gereft
::
::
رویت به سرخی انار ، شبت به شیرینی هندوونه
خنده ات مثه پسته و عمرت به بلندی یلدا
::
::
رفیق ، زمستون رسیده ؛ سردت شد خبرم کن تا بیام برات بسوزم !
*یلدات مبارک*
::
::
به صد یلدا الهی زنده باشی
انار و هندوانه خورده باشی
اگر یلدای دیگر من نباشم
تو باشی و تو باشی و تو باشی
یلدا مبارک !
::
::
مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه
یا انارات ترش از آب دراد
یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه
یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه
مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه …
::
::
لذتی که در چتربازی و خراب شدن ناگهانی به خانه فک و فامیل در شب چله هست در تشریف فرمایی با دعوت قبلی نیست !
::
::
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز …
::
::
خواستم بهت بگم که چند روز دیگه شمرده میشی ولی یادم اومد که روز سرشماری منابع دامی یه روز دیگس …
::
::
تا حالا دقت کردین که شب چله معده آدم کاملا قفله و رمزشم یه کاراکتر ۲۴ حرفی متشکل از حرف و عدد و علامته ؟؟؟
::
::
شب یلدا غروب پاییز نیست ، طلوع زمستان نیست !
شب یلدا بهانه ایست برای غروب غمها و طلوع شادیها …
::
::
هندوانه های سفید خود را به فوتوشاپ بسپارید …
سازمان جلوگیری از سکته ناقص بعد از بُرش !
::
::
بلندای شب یلدای من باش
طلوع روشن فردای من باش
ولی فردا خدا داند کجایی
همین حالا همین حالای من باش
::
::
یلدا شاید طولانی ترین فرصت است برای هم آغوشی با گیسوان بافته الهه گان شب باشد که یلدایت در وصال سپری گردد که یلدای فراق باریست گران …
::
::
ای کاش می دانستم چگونه به صبح رسانم تمامی شب هایی را که با رفتنت یـلـدا شدند …
::
::
در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت …
یلدا مبارک !
::
::
مرگ دست خداست ، شب چله بهونه س !
::
::
اگر میم مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشه ، برایت هزاران یلدای شکلاتی آرزو دارم …
عمرتان طولانی ، قلبتان آفتابی !
::
::
هرچه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها …
یلدایتان رویایی ، روزهایتان پر فروغ ، شبهایتان ستاره باران …
::
::
یلدا ، شعر من است وقتی هر شب چله نشین خاطرات توست !
::
::
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ …
یلدا مبارک
::
::
چل بار بگو (چل تا چلو چل بار چلو میدم) و برای چل تا چل بفرست تا شب چله یه خبر چل کننده چلت کنه !
“پیشاپیش شب چله ی قشنگتون مبارک”

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


پنج شنبه 27 آبان 1391برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : sahra

 در طول ترم :

 
احوالات یک دانشجوی ایرانی در طول سال (آخر خنده) ، www.irannaz.com

سه روز مانده به امتحان :
 
احوالات یک دانشجوی ایرانی در طول سال (آخر خنده) ، www.irannaz.com

دو روز مانده به امتحان :
 
احوالات یک دانشجوی ایرانی در طول سال (آخر خنده) ، www.irannaz.com

شب امتحان :
 
احوالات یک دانشجوی ایرانی در طول سال (آخر خنده) ، www.irannaz.com

یک ساعت مانده به امتحان :
 
احوالات یک دانشجوی ایرانی در طول سال (آخر خنده) ، www.irannaz.com

سر جلسه امتحان :
 
احوالات یک دانشجوی ایرانی در طول سال (آخر خنده) ، www.irannaz.com

هنگام خروج از جلسه :
 
احوالات یک دانشجوی ایرانی در طول سال (آخر خنده) ، www.irannaz.com

یک هفته بعد از امتحان :

احوالات یک دانشجوی ایرانی در طول سال (آخر خنده) ، www.irannaz.com
 

 

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : sahra


دانلود فیلم جدید و فوق العاده زیبای Boy Wonder محصول ۲۰۱۲ آمریکا

|| لینک مستقیم و کمکی ، کیفیت خارق العاده ۷۲۰P BluRay ، زیرنویس پارسی ||

boy wonder 1352461771 دانلود فیلم Boy Wonder

ژانر : اکشن ، جنایی ، درام
کیفیت : BluRay 720p
حجم : ۶۰۰ مگابایت
امتیاز : ۶٫۸
اطلاعات کامل : IMDB
خلاصه داستان : فیلم در مورد پسریه که توی بچگی جلوی چشمهاش، مادرش رو میکشن بعد میخواد انتقامش رو بگیره .…



Download Screenshot size subtitle date imdb
Download

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


 خودکشی یک دختر بخاطر ترس از پایان جهان !!

بر اساس گزارش پلیس روسیه دختر 14 ساله روسی به دلیل ترس از اینکه در 21 ماه می جهان به پایان می رسد، خود را به دار آویخت.

21 می روزی بود که هارولد کمپینگ، یک واعظ آمریکایی مدعی شد دنیا به پایان می رسد و تمام مسیحیان به بهشت می روند. الکساندر کوشارین، کاراگاه این پرونده تصریح کرد که رفتارهای این
دختر از زمان شنیدن پیش بینی های کمپینگ به طرز چشمگیری تغییر کرده بود.

این
دختر روس در دفترچه خاطرات خود نوشته بود: "نهنگ ها در تلاش برای رسیدن به ساحل هستند و پرنده ها می میرند، این تنها آغاز این پایان است. ما انسان های نیکوکاری نیستیم، تنها آنها به بهشت می روند و باقی مردم بر روی زمین می مانند تا زجری وحشتناک را تجربه کنند".

وی در آخرین پیام خود نوشته: "من نمی خواهم مانند دیگران بمیرم و به همین خاطر حالا می میرم."

پلیس روسیه در حال بررسی روابط این
دختر با گروهای جوانان یا فرقه های مذهبی است.

پیشتر هارولد کمپینگ در اظهاراتی عجیب گفته بود در تاریخ 21 می (31 اریبهشت) ساعت 6 عصر، زلزله بزرگی رخ می دهد و تمام جهان می فهمند که روز قیامت فرار رسیده است.

وی که مدعی بود در این تاریخ مسیح ظهور می کند، تاریخ پیشگویی جدید خود را 21 اکتبر (جمعه، 29 مهر) اعلام کرده و در مورد پیش گویی قبلی عذرخواهی کرده است.

بیشترین هوادارن کمپینگ در کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی و ترکیه زندگی می کنند. این واعظ آمریکایی می گوید: بعد از 70 سال مطالعه انجیل روشی ابداع کرده ام که با استفاده از ریاضیات اتفاقات آینده را پیش بینی کنم.
آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک


درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 685
بازدید دیروز : 593
بازدید هفته : 1278
بازدید ماه : 2921
بازدید کل : 548470
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب